Main dengan saya

Thursday, January 28, 2010

selamat malam semua....



salam sejahtera ke ats kamu...haa...bru la dok maen blog2 ni.. tu pon atas desakan sifu...hahahaha..apa mau kata ek, hmm..xtau la pokcik.. mesti memula korg tanya npe pilih selamat malam bulan kan??? sebab nya pokcik ni biasa mlm2 je free...so mlm je la dok maen tekan2 keyboard ni.. sebab tu la amek "selamat malam bulan"..sebab laen pulak ialah pokcik ni suke sgt la tgk bulan..tambah2 lg kalo bulan penuh..pergh..tobak r best gle..hahaha...caranya sonang jo..memula ddk je ats jln dlm keadaan slesa..pastu angkat tgn dan letakkan dibelakang pale..jgn lupe bukakkan ekon tiak anda 180 darjah dgn 6 kuasa kuda...pastu brg...ops!! tlupe pulak...faktor pesekitaran amatla penting bg menghayati saat2 indah ini...pastikan ditempat lapang ye...pokcik biasa wat kat tgh jln bsme kwn pokcik..tp mlm la..hahaha...mlm ni cntk..indah..sunyi...tenang...cra utk kite bfikir scara waras sbb xde gangguan motokar2,motorgrader2,motorola2 dan motorboat2...cbe wat dlu...fikirkan ape yg korg da wat spjg hari yg korg lalui ari tu...hmmm....pokcik brg dlu ye...daa.......

1 comment:

  1. pele otak ko berambut beteulla ko ni.. klu da tgh mlm dok atas jalan kete lalu ingt ko antu bulan.. hahaha... ngok ngek la ko ni... k aku follow ko.. ko follow aku balik.. hahaha.. link ko aku masukkan kat blog aku.. =)

    ReplyDelete